Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/5331
Назва: | Педагогічні умови виховання толерантності в процесі особистісного становлення учнів старшої школи. |
Автори: | Лаппо, Віолетта Валеріївна |
Ключові слова: | толерантність, педагогічні умови, форми організації виховного процесу, методи виховання, педагогічна підтримка, учні старшої школи. |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | НТУ “ХПІ” |
Бібліографічний опис: | 3. Лаппо В.В. Педагогічні умови виховання толерантності в процесі особистісного становлення учнів старшої школи. Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти: зб. наук. праць / за ред.. О.Г. Романовського. Вип. 49 (53). Харків : НТУ “ХПІ”, 2018. С. 50–62. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена проблемам конструювання духовноспрямованого змісту освіти старшої школи, створення у класі виховного середовища, що активізує інтеріоризацію школярами духовних цінностей, педагогічної підтримки школярів у духовному самовизначенні, вияві духовних цінностей в освітньому процесі і повсякденній життєдіяльності. Визначено основні чинники формування толерантності в старшому шкільному віці. Запропоновано низку педагогічних умов, форм організації й методів виховання, покликаних сприяти активізації процесу духовного розвитку і формування толерантності в умовах старшої школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/5331 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (КННІ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lappo Харків 2018.pdf | 222.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.