Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/5331
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛаппо, Віолетта Валеріївна-
dc.date.accessioned2020-04-15T13:06:21Z-
dc.date.available2020-04-15T13:06:21Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citation3. Лаппо В.В. Педагогічні умови виховання толерантності в процесі особистісного становлення учнів старшої школи. Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти: зб. наук. праць / за ред.. О.Г. Романовського. Вип. 49 (53). Харків : НТУ “ХПІ”, 2018. С. 50–62.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5331-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемам конструювання духовноспрямованого змісту освіти старшої школи, створення у класі виховного середовища, що активізує інтеріоризацію школярами духовних цінностей, педагогічної підтримки школярів у духовному самовизначенні, вияві духовних цінностей в освітньому процесі і повсякденній життєдіяльності. Визначено основні чинники формування толерантності в старшому шкільному віці. Запропоновано низку педагогічних умов, форм організації й методів виховання, покликаних сприяти активізації процесу духовного розвитку і формування толерантності в умовах старшої школи.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНТУ “ХПІ”uk_UA
dc.subjectтолерантність, педагогічні умови, форми організації виховного процесу, методи виховання, педагогічна підтримка, учні старшої школи.uk_UA
dc.titleПедагогічні умови виховання толерантності в процесі особистісного становлення учнів старшої школи.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (КННІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lappo Харків 2018.pdf222.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.