Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/5413
Назва: Рівень адаптаційного потенціалу 19–21-річних студенток із секції волейболу
Автори: Цап, Ірина Геннадіївна
Ключові слова: адаптаційний потенціал
соматичне здоров’я
рухова активність
студентки
Дата публікації: 2012
Видавництво: Physical education, sport and health culture in modern society
Бібліографічний опис: Цап І.Г. Рівень адаптаційного потенціалу 19–21-річних студенток із секції волейболу./ І.Г. Цап - Physical education, sport and health culture in modern …, 2012. С.195-199
Серія/номер: 2 (18);
Короткий огляд (реферат): Проведено порівняльний аналіз морфофункціонального стану й визначено рівень адаптаційного потенціалу студенток, які інтенсивно займаються волейболом. Показано позитивний вплив рухової активності на їхній фізичний розвиток і рівень соматичного здоров’я. Режим дня студенток із низьким рівнем рухової активності створює передумови до потенційного негативного впливу на їхній морфофункціональний стан, що обумовлює низький рівень адаптаційного потенціалу. Аналіз змін показників фізичного розвитку й соматичного здоров’я студенток під упливом занять волейболом протягом навчального року підтвердив гіпотезу дослідження про ефективність та позитивний вплив занять волейболом на підвищення рівня місцевої резистентності й адаптаційного потенціалу. Установлено прямо пропорційний взаємозв’язок між станом місцевої резистентності слизової оболонки рота та показниками фізичної працездатності, що потрібно враховувати при плануванні тренувального режиму та дозуванні інтенсивності фізичного навантаження під час тренування. Виявлено, що комплексне використання методів оцінки адаптаційного потенціалу є ефективним засобом контролю за морфофункціональним станом організму.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/5413
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФФВС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Цап.І.Г.pdf334.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.