Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/5417
Title: | ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ОСВІТНІ, ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ» У РАМКАХ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ «ЕРАЗМУС +» |
Authors: | Єгорова, Інга Вячеславівна |
Keywords: | навчальний процес, проект "Еразмус+" |
Issue Date: | Mar-2019 |
Citation: | Єгорова І. Шляхи удосконалення навчального процесу спеціальності «освітні, педагогічні науки» у рамках реалізації проекту «Еразмус +»// Матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного вищого навчального закладу» (22 березня 2019року): Збірник тез доповідей/ За заг.ред.д.екон.н., проф.Камінської Т.Г.- Київ,2019 .- С.49-53 |
Abstract: | Сучасний підхід до підготовки фахівця з погляду ринкової економіки дає підставу досліджувати комплекс якостей майбутнього фахівця, який би дозволяв йому з урахуванням кон'юнктури ринку праці, власних можливостей і потреб ефективно конкурувати і реалізовувати свій потенціал. Для вузу такий маркетинговий підхід до організації власної діяльності означає необхідність пошуку і реалізації технології чи технологій, що забезпечували б майбутньому фахівцю комфортне існування з погляду особистісних і суспільних цілей розвитку. |
Description: | ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», як і всі вищі навчальні заклади України готує випускників за освітніми рівнями бакалавр і магістр. Враховуючи те, що коледжі і технікуми відносяться до типу закладів вищої освіти, а більшість представників їх педагогічних викладацьких колективів не мають вищої педагогічної освіти,- кафедра педагогіки імені Богдана Ступарика налагодила тісну співпрацю із навчальними закладами області з метою надання освітніх послуг саме у сфері підготовки висококваліфікованих викладачів. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/5417 |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Єгорова І._тези 2019.pdf | 295.25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.