Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/5483
Назва: Самовдосконалення майбутніх соціальних працівників у процесі фахової підготовки
Автори: Березовська, Людмила Іванівна
Личкіна, Єлизавета
Ключові слова: професійне самовдосконалення соціальних працівників, саморозвиток, самоосвіта, сучасні форми та методи навчання.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Науковий журнал «Молодий вчений»
Серія/номер: № 9 (73) вересень 2019 р.;
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми професійного самовдосконалення майбутніх соціальних працівників у процесі фахової підготовки. Зазначено, що професійна підготовка майбутніх соціальних працівників повинна спрямовуватися на саморозвиток особистості студента, його професійне самовдосконалення, активізацію творчого потенціалу, формування пізнавальної активності, самостійності, креативності у вирішенні соціально-педагогічних завдань. Для підвищення сформованості професійних умінь та навичок, якими повинен оволодіти студент в процесі навчання у закладі вищої освіти потрібно проводити певну освітньо-виховну роботу, яка б сприяла підвищенню рівня професійного самовдосконалення, стимулювала студентів до саморозвитку, самоосвіти, професійної самореалізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/5483
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Самовдосконалення майбутніх соціальних працівників у процесі фахової підготовки.pdf"Основна стаття"246.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.