Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/5509
Назва: Педагогічні умови підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі в контексті реалізації принципу наступності
Автори: Марчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна
Ключові слова: принцип наступності, діти старшого дошкільного віку, заклад дошкільної освіти, початкова школа, педагогічні умови
Дата публікації: 2019
Видавництво: Хмельницький : ХГПА
Бібліографічний опис: Марчій-Дмитраш Т. М. Педагогічні умови підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі в контексті реалізації принципу наступності / Т. М. Марчій-Дмитраш // Освіта дітей дошкільного віку у соціокультурному просторі: Збірник науково-методичних праць / за заг. редакцією Л.В. Зданевич, Н.М. Миськової, Л.С. Пісоцької, О.Д. Рейпольської. – Хмельницький : ХГПА, 2019. – У 2-х ч. – Ч.ІІ. – 221 с. – С. 3 – 6.
Серія/номер: Ч.ІІ.;С. 3 – 6
Короткий огляд (реферат): У статті визначено та обґрунтовано педагогічні умови, реалізація яких забезпечить успіх у підготовці дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/5509
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марчій-Дмитраш_Стаття.pdf542.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.