Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/5510
Назва: | Соціально-педагогічний супровід розвитку креативно обдарованих дітей в умовах загальноосвітнього навчального закладу |
Автори: | Протас, Оксана Любомирівна |
Ключові слова: | обдарованість, здібності, обдаровані діти, підлітки, креативність, креативна обдарованість, творча обдарованість, творчий потенціал, соціально-педагогічний супровід, педагогічні умови. |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Кам’янець-Подільський «Медобори-2006» |
Бібліографічний опис: | Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка / За ред. Л.П. Мельник, В.І. Співака |
Серія/номер: | Вип. ХХХІIІ.;Серія: соціально-педагогічна |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена одній з актуальних проблем - створення умов ефективного соціально-педагогічного супроводу креативно обдарованих дітей у загальноосвітньому навчальному закладі. Розкрито сутність понять: «обдарованість», «креативна обдарованість», «обдаровані діти», «креативно обдаровані діти», «соціально-педагогічний супровід». За результатами діагностичних методик на виявлення розвитку креативних якостей у дітей підліткового віку загальноосвітніх навчальних закладів, констатовано переважаючий низький та середній рівень прояву 109 креативності. Анкетування педагогів загальноосвітнього навчального закладу та батьків підлітків показало недостатню їх обізнаність з умовами, які сприяють розвитку креативних здібностей та якостей дітей. Дослідження засвідчило необхідність створення належних умов для розвитку креативної обдарованості дітей, підготовки педагогів загальноосвітнього навчального закладу до роботи з такими дітьми, та проведення роботи з батьками. Визначено необхідність реалізації соціально-педагогічного супроводу розвитку креативно обдарованих дітей. Розглянуто мету, завдання, етапи реалізації, зміст соціальнопедагогічного супроводу розвитку креативно обдарованих дітей. У результаті аналізу наукових праць та, враховуючи результати нашого дослідження, визначено основні умови ефективного соціальнопедагогічного супроводу креативно обдарованих дітей. З метою реалізації визначених нами умов ефективного соціальнопедагогічного супроводу таких дітей підібрано основні форми і методи збагачення діяльності з ними для розвитку їх креативної обдарованості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/5510 |
ISSN: | 2309-8341 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Protas O.L. (5).pdf | 415.41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.