Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/5510
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Протас, Оксана Любомирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-16T17:31:35Z | - |
dc.date.available | 2020-04-16T17:31:35Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка / За ред. Л.П. Мельник, В.І. Співака | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2309-8341 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5510 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена одній з актуальних проблем - створення умов ефективного соціально-педагогічного супроводу креативно обдарованих дітей у загальноосвітньому навчальному закладі. Розкрито сутність понять: «обдарованість», «креативна обдарованість», «обдаровані діти», «креативно обдаровані діти», «соціально-педагогічний супровід». За результатами діагностичних методик на виявлення розвитку креативних якостей у дітей підліткового віку загальноосвітніх навчальних закладів, констатовано переважаючий низький та середній рівень прояву 109 креативності. Анкетування педагогів загальноосвітнього навчального закладу та батьків підлітків показало недостатню їх обізнаність з умовами, які сприяють розвитку креативних здібностей та якостей дітей. Дослідження засвідчило необхідність створення належних умов для розвитку креативної обдарованості дітей, підготовки педагогів загальноосвітнього навчального закладу до роботи з такими дітьми, та проведення роботи з батьками. Визначено необхідність реалізації соціально-педагогічного супроводу розвитку креативно обдарованих дітей. Розглянуто мету, завдання, етапи реалізації, зміст соціальнопедагогічного супроводу розвитку креативно обдарованих дітей. У результаті аналізу наукових праць та, враховуючи результати нашого дослідження, визначено основні умови ефективного соціальнопедагогічного супроводу креативно обдарованих дітей. З метою реалізації визначених нами умов ефективного соціальнопедагогічного супроводу таких дітей підібрано основні форми і методи збагачення діяльності з ними для розвитку їх креативної обдарованості. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський «Медобори-2006» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Вип. ХХХІIІ.;Серія: соціально-педагогічна | - |
dc.subject | обдарованість, здібності, обдаровані діти, підлітки, креативність, креативна обдарованість, творча обдарованість, творчий потенціал, соціально-педагогічний супровід, педагогічні умови. | uk_UA |
dc.title | Соціально-педагогічний супровід розвитку креативно обдарованих дітей в умовах загальноосвітнього навчального закладу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Protas O.L. (5).pdf | 415.41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.