Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/5548
Назва: Структура моделі формування технології життєтворчості у майбутніх учителів
Інші назви: Структура моделі формування технології життєтворчості у майбутніх учителів
Автори: Іванцев, Людмила Ігорівна
Ключові слова: технології життєтворення, стратегії, рефлексія власного життя, система цінностей, проектування власної життєвої програми
Дата публікації: 2003
Видавництво: Київ : ГНОЗІС
Бібліографічний опис: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України / За ред. Максименка С.Д.
Короткий огляд (реферат): Технології проетування життєвого шляху визначаються методами та стратегіями, які дають змогу оволодіти необхідними вміннями та засобами життєвого проектування.Відповідні механізми життєвого проектування виникають внаслідок здатності до рефлексії власного життя суб'єкта, яка настає, коли особистість як носій активності бажає підійти до свого життя свідомо, прагнучи досягнення успіху в житті, розглядаючи успіх відповідно до певної системи цінностей. З цієї точки зору слід звернути увагу на взаємопов'язані твердження та положення, розгляд яких передбачається в ході дослідження процесу життєтворчості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/5548
ISBN: 966-7913-01-5
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФП)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.