Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/5576
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадчук, Тетяна Романівна-
dc.date.accessioned2020-04-17T07:53:05Z-
dc.date.available2020-04-17T07:53:05Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationОсадчук Т. Р. Оперета в режисерській творчості Федора Стригуна: традиції та новаторство [Текст] / Т. Р. Осадчук // Spheresofculture. Journal of Philology, History, Social and Media Communication, Political Science, and Cultural Studies /Ed. By Ihor Nabytovych. – Lublin, 2014 – Vol. 8. – P. 413-420.uk_UA
dc.identifier.issn2300-1062-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5576-
dc.description.abstractIn the article it was analyzed Fedir Strigun’s producer creation in the genre of operetta, also it was revealed its place in artist creative works. With this aim it was analized the main features of directing of two major operettas of the artist – «Sharika» and «Gutsulka Ksenia» by Yaroslav Barnych.uk_UA
dc.publisherLublinuk_UA
dc.relation.ispartofseriesVol. 8;-
dc.subjectoperetta, director, musical-theatrical form, genre canons, utterance means, scene incarnation.uk_UA
dc.titleОперета в режисерській творчості Федора Стригуна: традиції та новаторствоuk_UA
dc.title.alternativeOPERETTA IN THE FEDIR STRIGUN DIRECTOR CREATIVITYuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ННІМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.