Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/5639
Назва: Технологія діалогічного навчання як засіб реалізації комунікативного підходу в початковій школі
Автори: Оліяр, Марія Петрівна
Ключові слова: початкова школа, комунікативний підхід, комунікативна компетентність, діалог, технологія діалогічного навчання
Дата публікації: 15-тра-2018
Видавництво: Миколаївський національний університет імені В.О.Сухомлинського
Бібліографічний опис: Оліяр М. П. Технологія діалогічного навчання як засіб реалізації комунікативного підходу в початковій школі / Марія Петрівна Оліяр // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2018. - № 2(61). - С. 200-205.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито зміст комунікативного підходу в початковій школі. Висвітлено значення комунікативного аспекту в професійно-педагогічній діяльності вчителя. Уточнено сутність технології діалогічного навчання та діалогічної спрямованості як характеристики професійно-педагогічної позиції педагога. З’ясовано значення технології діалогічного навчання в організації відкритого комунікативного простору сучасної початкової школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/5639
ISSN: ISSN 2518-7813
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СТАТТЯ МИКОЛАЇВ 2018 (pdf.io).pdf113.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.