Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/5639
Назва: | Технологія діалогічного навчання як засіб реалізації комунікативного підходу в початковій школі |
Автори: | Оліяр, Марія Петрівна |
Ключові слова: | початкова школа, комунікативний підхід, комунікативна компетентність, діалог, технологія діалогічного навчання |
Дата публікації: | 15-тра-2018 |
Видавництво: | Миколаївський національний університет імені В.О.Сухомлинського |
Бібліографічний опис: | Оліяр М. П. Технологія діалогічного навчання як засіб реалізації комунікативного підходу в початковій школі / Марія Петрівна Оліяр // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2018. - № 2(61). - С. 200-205. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито зміст комунікативного підходу в початковій школі. Висвітлено значення комунікативного аспекту в професійно-педагогічній діяльності вчителя. Уточнено сутність технології діалогічного навчання та діалогічної спрямованості як характеристики професійно-педагогічної позиції педагога. З’ясовано значення технології діалогічного навчання в організації відкритого комунікативного простору сучасної початкової школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/5639 |
ISSN: | ISSN 2518-7813 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
СТАТТЯ МИКОЛАЇВ 2018 (pdf.io).pdf | 113.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.