Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5639
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОліяр, Марія Петрівна-
dc.date.accessioned2020-04-17T14:52:59Z-
dc.date.available2020-04-17T14:52:59Z-
dc.date.issued2018-05-15-
dc.identifier.citationОліяр М. П. Технологія діалогічного навчання як засіб реалізації комунікативного підходу в початковій школі / Марія Петрівна Оліяр // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2018. - № 2(61). - С. 200-205.uk_UA
dc.identifier.issnISSN 2518-7813-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5639-
dc.description.abstractУ статті розкрито зміст комунікативного підходу в початковій школі. Висвітлено значення комунікативного аспекту в професійно-педагогічній діяльності вчителя. Уточнено сутність технології діалогічного навчання та діалогічної спрямованості як характеристики професійно-педагогічної позиції педагога. З’ясовано значення технології діалогічного навчання в організації відкритого комунікативного простору сучасної початкової школи.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherМиколаївський національний університет імені В.О.Сухомлинськогоuk_UA
dc.subjectпочаткова школа, комунікативний підхід, комунікативна компетентність, діалог, технологія діалогічного навчанняuk_UA
dc.titleТехнологія діалогічного навчання як засіб реалізації комунікативного підходу в початковій школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СТАТТЯ МИКОЛАЇВ 2018 (pdf.io).pdf113.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.