Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/5686
Назва: ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ІНТЕГРОВАНОГО ПІДХОДУ В ТРУДОВОМУ НАВЧАННІ ШКОЛЯРІВ
Автори: Khimchuk, Liliana
Ключові слова: procesy integracyjne, integracja, lekcja zintegrowana, zajęcia integracyjne.
integration processes, integration, integrated lesson, integration classes.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Filia w Piotrkowie Trybunalskim ul. J. Słowackiego 114/118, 97-300 Piotrków Trybunalski
Бібліографічний опис: GLOBALNE I REGIONALNE KONTEKSTY W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
Серія/номер: ;C.83-101
Короткий огляд (реферат): Artykuł uogólnia poj ęcia i terminy używane we wdrażaniu zintegrowanego podejścia w edukacji. Przedstawiono ró żne definicje pojęcia „integracji”, nakre ślono główne kierunki przygotowa-nia przyszłych nauczycieli klas szkół elementarnych do wdrożenia nauczania zintegrowanego w edukacji uczniów w wieku wczesnoszkolnym. The article generalizes concepts and terms that are used to implement an integrated approach in education. Different points of view on the concept of „integration” are highlighted, the main directions of training of future primary school teachers for implementation of the integrated approach in vocational education of junior pupils are outlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/5686
ISBN: ISBN 978-83-7726-154-5
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khimcuk POL-перетворено.pdf1.37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.