Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5695
Title: Наукові підходи до проблеми формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів
Authors: Оліяр, Марія Петрівна
Keywords: комунікативно-стратегічна компетентність, особистісно-прагматичний підхід, компетентнісний підхід, комунікативно-діяльнісний підхід, культурологічний підхід, системно-синергетичний підхід
Issue Date: 15-Oct-2012
Publisher: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Citation: Оліяр М. Наукові підходи до проблеми формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів / Марія Оліяр // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. пр. Уманського держ. пед. ун-ту ім. Павла Тичини. - 2012. - Вип. 43. - Ч. 2. - С. 134-142.
Abstract: У статті охарактеризовано поняття «комунікативно-стратегічна компетентність». Визначено основні наукові підходи до проблеми формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів та шляхи їх реалізації.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/5695
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття 9 для бібліотеки (pdf.io).pdf89.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.