Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/5695
Title: | Наукові підходи до проблеми формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів |
Authors: | Оліяр, Марія Петрівна |
Keywords: | комунікативно-стратегічна компетентність, особистісно-прагматичний підхід, компетентнісний підхід, комунікативно-діяльнісний підхід, культурологічний підхід, системно-синергетичний підхід |
Issue Date: | 15-Oct-2012 |
Publisher: | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
Citation: | Оліяр М. Наукові підходи до проблеми формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів / Марія Оліяр // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. пр. Уманського держ. пед. ун-ту ім. Павла Тичини. - 2012. - Вип. 43. - Ч. 2. - С. 134-142. |
Abstract: | У статті охарактеризовано поняття «комунікативно-стратегічна компетентність». Визначено основні наукові підходи до проблеми формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів та шляхи їх реалізації. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/5695 |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття 9 для бібліотеки (pdf.io).pdf | 89.86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.