Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/5695
Назва: Наукові підходи до проблеми формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів
Автори: Оліяр, Марія Петрівна
Ключові слова: комунікативно-стратегічна компетентність, особистісно-прагматичний підхід, компетентнісний підхід, комунікативно-діяльнісний підхід, культурологічний підхід, системно-синергетичний підхід
Дата публікації: 15-жов-2012
Видавництво: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Бібліографічний опис: Оліяр М. Наукові підходи до проблеми формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів / Марія Оліяр // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. пр. Уманського держ. пед. ун-ту ім. Павла Тичини. - 2012. - Вип. 43. - Ч. 2. - С. 134-142.
Короткий огляд (реферат): У статті охарактеризовано поняття «комунікативно-стратегічна компетентність». Визначено основні наукові підходи до проблеми формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів та шляхи їх реалізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/5695
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 9 для бібліотеки (pdf.io).pdf89.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.