Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/5695
Назва: | Наукові підходи до проблеми формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів |
Автори: | Оліяр, Марія Петрівна |
Ключові слова: | комунікативно-стратегічна компетентність, особистісно-прагматичний підхід, компетентнісний підхід, комунікативно-діяльнісний підхід, культурологічний підхід, системно-синергетичний підхід |
Дата публікації: | 15-жов-2012 |
Видавництво: | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
Бібліографічний опис: | Оліяр М. Наукові підходи до проблеми формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів / Марія Оліяр // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. пр. Уманського держ. пед. ун-ту ім. Павла Тичини. - 2012. - Вип. 43. - Ч. 2. - С. 134-142. |
Короткий огляд (реферат): | У статті охарактеризовано поняття «комунікативно-стратегічна компетентність». Визначено основні наукові підходи до проблеми формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів та шляхи їх реалізації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/5695 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття 9 для бібліотеки (pdf.io).pdf | 89.86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.