Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/5699
Назва: Особистісно-прагматичний підхід у формуванні комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів
Автори: Оліяр, Марія Петрівна
Ключові слова: компетентність, комунікативно-стратегічна компетентність, особистісно орієнтований підхід, прагматичний підхід, особистісно-прагматичний підхід
Дата публікації: 15-бер-2012
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Оліяр М. Особистісно-прагматичний підхід у формуванні комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів / Марія Оліяр // Обрії. - 2012. - № 2 (35). - С. 36-39.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано сутність особистісно-прагматичного підходу в процесі формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Визначено шляхи його реалізації в закладах вищої педагогічної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/5699
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 11 для бібліотеки (pdf.io).pdf87.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.