Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/5768
Назва: Закономірності та принципи процесу формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів
Автори: Оліяр, Марія Петрівна
Ключові слова: комунікативно-стратегічна компетентність, майбутній учитель початкових класів, закономірності процесу формування комунікативно-стратегічної компетентності, принципи процесу формування комунікативно-стратегічної компетентності
Дата публікації: 30-гру-2015
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Оліяр М. Закономірності та принципи процесу формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів / Марія Оліяр // Гірська школа Українських Карпат. - 2015. -№ 12-13. - С. 215-219.
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу сучасних наукових підходів встановлено інваріантні закономірності процесу формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Визначено специфічні принципи організації даного процесу у вищих навчальних закладах педагогічної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/5768
ISSN: ISSN: 1994-4845
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СТАТТЯ ГІРСЬКА ШКОЛА 2015 (ДЛЯ Б-КИ).pdf984.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.