Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/5768
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОліяр, Марія Петрівна-
dc.date.accessioned2020-04-20T16:19:22Z-
dc.date.available2020-04-20T16:19:22Z-
dc.date.issued2015-12-30-
dc.identifier.citationОліяр М. Закономірності та принципи процесу формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів / Марія Оліяр // Гірська школа Українських Карпат. - 2015. -№ 12-13. - С. 215-219.uk_UA
dc.identifier.issnISSN: 1994-4845-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5768-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу сучасних наукових підходів встановлено інваріантні закономірності процесу формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Визначено специфічні принципи організації даного процесу у вищих навчальних закладах педагогічної освіти.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectкомунікативно-стратегічна компетентність, майбутній учитель початкових класів, закономірності процесу формування комунікативно-стратегічної компетентності, принципи процесу формування комунікативно-стратегічної компетентностіuk_UA
dc.titleЗакономірності та принципи процесу формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СТАТТЯ ГІРСЬКА ШКОЛА 2015 (ДЛЯ Б-КИ).pdf984.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.