Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/5809
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойчук, Ігор Васильович-
dc.date.accessioned2020-04-21T09:20:36Z-
dc.date.available2020-04-21T09:20:36Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citation. І.В.Бойчук // Сучасний стан розвитку економіки, управління та рекламної діяльності України: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів ( м. Івано-Франківськ, 7 квітня 2016 року). - С. 157-160uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5809-
dc.description.abstractВ статті проаналізовано діяльностіь регіональних друкованих ЗМІ, особливості їх економічноної діяльності,в тому числі іх залежність від органів влади, малого і середнього бізнесу та олігархічних і корпоративних утвореньuk_UA
dc.subjectдруковані ЗМІ.ринок.економікаuk_UA
dc.titleВплив економічних чинників на політику друкованих видань Прикарпаття.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФФілолог)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ек. стаття.doc81 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.