Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5834
Title: Реалізація педагогічних умов у формуванні готовності вчителів іноземних мов до організації навчальної діяльності в початковій школі: теорія і практика
Other Titles: Realization of pedagogical conditions in forming the readiness of foreign languages teachers for organization the educational activity in primary school: theory and practice
Authors: Марчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна
Keywords: педагогічні умови, готовність, професійна підготовка, навчальна діяльність, іноземна мова, початкова школа
Issue Date: Jan-2018
Publisher: Virtus: Scientific Journal / Editor-in-Chief M.A. Zhurba
Citation: Марчій-Дмитраш Т. М. Реалізація педагогічних умов у формуванні готовності вчителів іноземних мов до організації навчальної діяльності в початковій школі: теорія і практика / Т. М. Марчій-Дмитраш // Virtus: Scientific Journal / Editor-in-Chief M.A. Zhurba. – January №20, Part 1, 2018. – 215 p. – P. 162 – 165.
Series/Report no.: January №20, Part 1;С. 162 – 165
Abstract: У статті обґрунтовано педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до організації навчальної діяльності молодших школярів: забезпечення збалансованості фахових, психолого-педагогічних дисциплін і дисциплін спеціалізації з урахуванням специфіки організації навчальної діяльності у початковій школі, реалізація комунікативно-ігрового підходу, створення креативно-ігрового середовища у процесі інтерактивної взаємодії суб’єктів навчання із використанням методів активного навчання. Конкретизовано шляхи реалізації зазначених умов. Проаналізовано доцільність використання ігор у системі підготовки студентів як методу формування готовності до професійної діяльності.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/5834
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Марчій-Дмитраш.pdf429.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.