Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/5834
Title: | Реалізація педагогічних умов у формуванні готовності вчителів іноземних мов до організації навчальної діяльності в початковій школі: теорія і практика |
Other Titles: | Realization of pedagogical conditions in forming the readiness of foreign languages teachers for organization the educational activity in primary school: theory and practice |
Authors: | Марчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна |
Keywords: | педагогічні умови, готовність, професійна підготовка, навчальна діяльність, іноземна мова, початкова школа |
Issue Date: | Jan-2018 |
Publisher: | Virtus: Scientific Journal / Editor-in-Chief M.A. Zhurba |
Citation: | Марчій-Дмитраш Т. М. Реалізація педагогічних умов у формуванні готовності вчителів іноземних мов до організації навчальної діяльності в початковій школі: теорія і практика / Т. М. Марчій-Дмитраш // Virtus: Scientific Journal / Editor-in-Chief M.A. Zhurba. – January №20, Part 1, 2018. – 215 p. – P. 162 – 165. |
Series/Report no.: | January №20, Part 1;С. 162 – 165 |
Abstract: | У статті обґрунтовано педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до організації навчальної діяльності молодших школярів: забезпечення збалансованості фахових, психолого-педагогічних дисциплін і дисциплін спеціалізації з урахуванням специфіки організації навчальної діяльності у початковій школі, реалізація комунікативно-ігрового підходу, створення креативно-ігрового середовища у процесі інтерактивної взаємодії суб’єктів навчання із використанням методів активного навчання. Конкретизовано шляхи реалізації зазначених умов. Проаналізовано доцільність використання ігор у системі підготовки студентів як методу формування готовності до професійної діяльності. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/5834 |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Марчій-Дмитраш.pdf | 429.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.