Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/5859
Назва: ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Автори: Мостбауер, Світлана
Дата публікації: 6-тра-2015
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Розвиток особистості молодшого школяра: сучасні реалії та перспективи: Матеріали студентської науково-практичної інтернет-конференції. – Івано-Франківськ, 2015. – 245 с.
Короткий огляд (реферат): Розвиток суспільства, тенденції до глобалізації суспільного розвитку вимагають динамічних змін і в роботі вчителя. Згідно із Законом України «Про освіту», Державною національною доктриною розвитку освіти України в XXIстолітті, Концепцією загальної середньої освіти, новим Державним стандартом початкової загальної освіти, потрібно здійснити кардинальний перехід від традиційного інформаційно – пояснювального навчання, спрямованого на передачу готових знань, до розвивального, зорієнтованого на формування творчої компетентності у всіх сферах життя особистості. Особливе місце у розвитку молодшого школяра мають уроки трудового навчання. Уроки на котрих розвиваються творчі здібності школярів, їх потенціал до праці. На жаль, у загальноосвітніх навчальних закладах в наш час існує проблема зі слабкою матеріальною оснащеністю кабінетів трудового навчання та застарілістю обладнання. Відтак, педагоги змушені вдаватися до традиційних , репродуктивних методів навчання. Але як відомо традиційне навчання вже вичерпало себе.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/5859
ISSN: ББК 74 Р 64
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мостбауер.pdf538.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.