Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6048
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄгорова, Інга Вячеславівна-
dc.date.accessioned2020-04-23T18:10:42Z-
dc.date.available2020-04-23T18:10:42Z-
dc.date.issued2017-03-10-
dc.identifier.citationЄгорова І.В. Формування мотиваційної компетентності студентів в освітньому просторі сучасного вищого навчального закладу// Матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного вищого навчального закладу» (10 березня 2017 року): Збірник тез доповідей/ За заг.ред.д.екон.н., проф.Камінської Т.Г.- Київ,2017 .- С.33-34uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6048-
dc.descriptionВажливим завданням кожної дисципліни вЗВО є формування мотиваційної компетентності. Застосування інноваційних освітніх технологій, свідомий та постійний процес удосконалення викладання свого предмету виступають умовою створення інтересу до обраної спеціальності, створюють перспективи для професійного росту як студента так і самого викладача.uk_UA
dc.description.abstractУспішність реалізації Закону України «Про вищу освіту», направленого на досягнення якісно вищого рівня навчання, за рахунок інтенсифікації навчального процесу та впровадження освітніх інновацій, значною мірою залежить від того, наскільки у нових навчальних програмах будуть враховані сучасні іноформаційно-комунікаційні технології та засоби навчанняuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherЗбірник тез доповідей/ За заг.ред.д.екон.н., проф.Камінської Т.Г.- Київuk_UA
dc.subjectмаотиваційна компетентність, студенти, освітній простір, заклад вищої освітиuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ СУЧАСНОГО ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Єгорова І._тези.pdf138.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.