Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/6103
Назва: ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ: ВЕРБАЛЬНА ПІДТРИМКА
Автори: Чупахіна, Світлана Василівна
Ключові слова: оцінка, діяльність педагога, компетентність, формувальне оцінювання, вербальна оцінка, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план, інклюзивний освітній простір
Дата публікації: 2018
Видавництво: Humanitarium. Переяслав-Хмельницький (Київ. обл.). Педагогіка.
Серія/номер: Том. 43,;Вип. 2
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами, що є складним, обов’язковим видом діяльності педагога, який грунтується на принципах позитивного поступального розвитку дитини. Проаналізовано формувальне оцінювання в Новій українській школі, що забезпечується певними вимогами до обов’язкових результатів навчання, які визначено з урахуванням компетентнісного підходу до навчання. Важливим чинником діяльності педагога з оцінювання навчальних досягнень учнів сучасної загальноосвітньої школи визнано чіткість у визначенні рівня їхніх навчальних досягнень. Обґрунтовано також вміння учителя застосовувати вербальну оцінку (словесні оцінні судження) як вербальну підтримку діяльності учня в навчальному процесі першого класу початкової школи. Доведено, що педагоги-практики надають великого значення оцінюванню навчальних досягнень учнів, визнаючи необхідність його як важливого чинника, що впливає на мотивацію навчальної діяльності, а також виконує інформаційну функцію для педагога (аналіз та планування подальшого процесу навчання), для учня (формування адекватної самооцінки).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/6103
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Педагогіка 43 (1)-149-161 (1).pdf861.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.