Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6103
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧупахіна, Світлана Василівна-
dc.date.accessioned2020-04-24T07:21:32Z-
dc.date.available2020-04-24T07:21:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6103-
dc.description.abstractУ статті розглядаються проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами, що є складним, обов’язковим видом діяльності педагога, який грунтується на принципах позитивного поступального розвитку дитини. Проаналізовано формувальне оцінювання в Новій українській школі, що забезпечується певними вимогами до обов’язкових результатів навчання, які визначено з урахуванням компетентнісного підходу до навчання. Важливим чинником діяльності педагога з оцінювання навчальних досягнень учнів сучасної загальноосвітньої школи визнано чіткість у визначенні рівня їхніх навчальних досягнень. Обґрунтовано також вміння учителя застосовувати вербальну оцінку (словесні оцінні судження) як вербальну підтримку діяльності учня в навчальному процесі першого класу початкової школи. Доведено, що педагоги-практики надають великого значення оцінюванню навчальних досягнень учнів, визнаючи необхідність його як важливого чинника, що впливає на мотивацію навчальної діяльності, а також виконує інформаційну функцію для педагога (аналіз та планування подальшого процесу навчання), для учня (формування адекватної самооцінки).uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherHumanitarium. Переяслав-Хмельницький (Київ. обл.). Педагогіка.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesТом. 43,;Вип. 2-
dc.subjectоцінка, діяльність педагога, компетентність, формувальне оцінювання, вербальна оцінка, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план, інклюзивний освітній простірuk_UA
dc.titleГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ: ВЕРБАЛЬНА ПІДТРИМКАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Педагогіка 43 (1)-149-161 (1).pdf861.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.