Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/6104
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чупахіна, Світлана Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-24T07:21:41Z | - |
dc.date.available | 2020-04-24T07:21:41Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Сучасні тенденції розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в освіті: зб. Матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції в рамках Міжнародного освітнього форуму «Цифрова трансформація освіти» | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6104 | - |
dc.description.abstract | У збірнику вміщено матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції в рамках Міжнародного освітнього форуму «Цифрова трансформація освіти», що відбулася 13-14 лютого 2020 року у співпраці із Державною науковою установою «Інститут модернізації змісту освіти», Інститутом інформаційних технологій і засобів навчання НАН України, Івано-Франківським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти, Рівненським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти, ТОВ «Київська енергетична агенція», ГО «Розумне місто та екосистема» й Проєктом «E-SCHOOLS». Висвітлено проблеми створення та використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі, популяризації та практичного використання електронних навчальних засобів. Рекомендовано для педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Рівне : РОІППО | uk_UA |
dc.title | ІКТ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Збірник.Конференція.2020 (2)-65-68 (1).pdf | 404.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.