Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/6320
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоян, Ігор Миколайович-
dc.date.accessioned2020-04-27T17:12:35Z-
dc.date.available2020-04-27T17:12:35Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationРадикальний конструктивізм як освітянська стратегія: версія Х`ю Гаша (історико-філософський аналіз / Збірник наукових праць : філософія, соціологія, психологія. – Івано-Франківськ : ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», 2015. – Вип. 20. – Ч.2. – С.238-244uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6320-
dc.description.abstractУ статті проведено історико-філософський аналіз розвитку філософсько-освітніх ідей, пов'язаний з радикальним конструктивізмом Е. фон Глазерсфельда, а також сучасних позицій радикального конструктивізму в царині філософії освіти, представлених, зокрема, ірландським Х'ю Гашем та його опонентами.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВидавництво ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника", 2015uk_UA
dc.relation.ispartofseriesВип. 20. – Ч. 2.;-
dc.subjectрадикальний конструктивізм, соціальний конструкивізм, (конструкціонізм), філософія освіти, історія філософії.uk_UA
dc.titleРадикальний конструктивізм як освітянська стратегія: версія Х`ю Гаша (історико-філософський аналіз)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2015 зб.pdfОсновна стаття2.45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.