Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/6360
Назва: Професійна підготовка майбутніх учителів іноземної мови початкової школи: стан і перспективи
Інші назви: Professional training of future foreign language teachers of elementary school: state and prospects
Автори: Марчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна
Ключові слова: іноземна мова, професійна підготовка, вчитель іноземної мови початкової школи, особистість майбутнього вчителя, молодший школяр, початкова школа, процес навчання
foreign language, professional training, elementary school foreign language teacher, personality of the future teacher, junior pupil, elementary school, learning process
Дата публікації: 2017
Видавництво: Бердянськ
Бібліографічний опис: Марчій-Дмитраш Т. М. Професійна підготовка майбутніх учителів іноземної мови початкової школи: стан і перспективи / Т. М. Марчій-Дмитраш // Підготовка майбутніх педагогів у контексті стандартизації початкової освіти : матеріали Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції. – Бердянськ, 2017. – 481 с. – С. 94 – 96.
Серія/номер: ;С. 94 – 96
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано головні особливості підготовки майбутніх учителів іноземної мови початкової школи. Звернено увагу на необхідності орієнтації на особистість майбутнього вчителя іноземної мови та його підготовку згідно з сучасними тенденціями професійної освіти. Конкретизовано шляхи вдосконалення професійної підготовки педагогів до навчання іноземної мови учнів початкової школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/6360
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Марчій-Дмитраш.pdf397.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.