Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6360
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМарчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-04-28T09:41:13Z-
dc.date.available2020-04-28T09:41:13Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМарчій-Дмитраш Т. М. Професійна підготовка майбутніх учителів іноземної мови початкової школи: стан і перспективи / Т. М. Марчій-Дмитраш // Підготовка майбутніх педагогів у контексті стандартизації початкової освіти : матеріали Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції. – Бердянськ, 2017. – 481 с. – С. 94 – 96.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6360-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано головні особливості підготовки майбутніх учителів іноземної мови початкової школи. Звернено увагу на необхідності орієнтації на особистість майбутнього вчителя іноземної мови та його підготовку згідно з сучасними тенденціями професійної освіти. Конкретизовано шляхи вдосконалення професійної підготовки педагогів до навчання іноземної мови учнів початкової школи.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherБердянськuk_UA
dc.relation.ispartofseries;С. 94 – 96-
dc.subjectіноземна мова, професійна підготовка, вчитель іноземної мови початкової школи, особистість майбутнього вчителя, молодший школяр, початкова школа, процес навчанняuk_UA
dc.subjectforeign language, professional training, elementary school foreign language teacher, personality of the future teacher, junior pupil, elementary school, learning processuk_UA
dc.titleПрофесійна підготовка майбутніх учителів іноземної мови початкової школи: стан і перспективиuk_UA
dc.title.alternativeProfessional training of future foreign language teachers of elementary school: state and prospectsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття Марчій-Дмитраш.pdf397.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.