Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6362
Title: Форми організації навчальної діяльності дітей дошкільного віку у процесі вивчення іноземної мови
Authors: Марчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна
Keywords: форма, навчальна діяльність, дошкільний навчальний заклад, дитина дошкільного віку, іноземна мова, вчитель іноземної мови, заняття, гра
Issue Date: Mar-2017
Publisher: Видавництво НМ. – Дніпро
Citation: Марчій-Дмитраш Т. М. Форми організації навчальної діяльності дітей дошкільного віку у процесі вивчення іноземної мови / Т. М. Марчій-Дмитраш // Наукове мислення : Збірник статей учасників дев’ятої всеукраїнської практично-пізнавальної інтернет-конференції «Наукова думка сучасності і майбутнього», (3 по 12 березня 2017 р.). – Видавництво НМ. – Дніпро, 2017. – 68 с. – С. 24 – 27.
Series/Report no.: ;С. 24 – 27
Abstract: У статті проаналізовано основні форми організації навчальної діяльності дітей дошкільного віку у процесі вивчення ними іноземної мови за кількістю учасників навчання (індивідуальна, парна, групова, фронтальна) та за зовнішніми характеристиками навчального процесу (заняття, гра, тощо). Коротко охарактеризовано специфіку заняття з іноземної мови в ДНЗ. Акцентовано на необхідності врахування психологічних особливостей дошкільників у процесі організації різних форм навчальної діяльності.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/6362
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття Марчій-Дмитраш Форми навч діял.pdf411.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.