Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/6362
Назва: | Форми організації навчальної діяльності дітей дошкільного віку у процесі вивчення іноземної мови |
Автори: | Марчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна |
Ключові слова: | форма, навчальна діяльність, дошкільний навчальний заклад, дитина дошкільного віку, іноземна мова, вчитель іноземної мови, заняття, гра |
Дата публікації: | бер-2017 |
Видавництво: | Видавництво НМ. – Дніпро |
Бібліографічний опис: | Марчій-Дмитраш Т. М. Форми організації навчальної діяльності дітей дошкільного віку у процесі вивчення іноземної мови / Т. М. Марчій-Дмитраш // Наукове мислення : Збірник статей учасників дев’ятої всеукраїнської практично-пізнавальної інтернет-конференції «Наукова думка сучасності і майбутнього», (3 по 12 березня 2017 р.). – Видавництво НМ. – Дніпро, 2017. – 68 с. – С. 24 – 27. |
Серія/номер: | ;С. 24 – 27 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано основні форми організації навчальної діяльності дітей дошкільного віку у процесі вивчення ними іноземної мови за кількістю учасників навчання (індивідуальна, парна, групова, фронтальна) та за зовнішніми характеристиками навчального процесу (заняття, гра, тощо). Коротко охарактеризовано специфіку заняття з іноземної мови в ДНЗ. Акцентовано на необхідності врахування психологічних особливостей дошкільників у процесі організації різних форм навчальної діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/6362 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття Марчій-Дмитраш Форми навч діял.pdf | 411.06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.