Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/6362
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Марчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-28T09:41:33Z | - |
dc.date.available | 2020-04-28T09:41:33Z | - |
dc.date.issued | 2017-03 | - |
dc.identifier.citation | Марчій-Дмитраш Т. М. Форми організації навчальної діяльності дітей дошкільного віку у процесі вивчення іноземної мови / Т. М. Марчій-Дмитраш // Наукове мислення : Збірник статей учасників дев’ятої всеукраїнської практично-пізнавальної інтернет-конференції «Наукова думка сучасності і майбутнього», (3 по 12 березня 2017 р.). – Видавництво НМ. – Дніпро, 2017. – 68 с. – С. 24 – 27. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6362 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано основні форми організації навчальної діяльності дітей дошкільного віку у процесі вивчення ними іноземної мови за кількістю учасників навчання (індивідуальна, парна, групова, фронтальна) та за зовнішніми характеристиками навчального процесу (заняття, гра, тощо). Коротко охарактеризовано специфіку заняття з іноземної мови в ДНЗ. Акцентовано на необхідності врахування психологічних особливостей дошкільників у процесі організації різних форм навчальної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НМ. – Дніпро | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;С. 24 – 27 | - |
dc.subject | форма, навчальна діяльність, дошкільний навчальний заклад, дитина дошкільного віку, іноземна мова, вчитель іноземної мови, заняття, гра | uk_UA |
dc.title | Форми організації навчальної діяльності дітей дошкільного віку у процесі вивчення іноземної мови | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
стаття Марчій-Дмитраш Форми навч діял.pdf | 411.06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.