Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6441
Title: Застосування прецедентного підходу для моделювання навчальної поведінки студента в адаптивній системі передачі знань
Authors: Пікуляк, Микола Васильович
Keywords: навчальна система, адаптивний модуль, метод прецедентів,модель студента
Issue Date: 2014
Publisher: Ужгород, УжНУ
Citation: Пікуляк М. В. Застосування прецедентного підходу для моделювання навчальної поведінки студента в адаптивній системі передачі знань / М. В. Пікуляк // Праці VII міжнародної школи-семінару «Теорія прийняття рішень» – Ужгород, УжНУ, 2014. – С. 200–201
Abstract: В роботі розглядається технологія моделювання адаптивного модуля в автоматизованій навчальній системі, розроблена на основі методу прецедентів. Даний підхід дає можливість завдяки використанню прецедентних правил організовувати якісне та динамічне управління навчальною поведінкою студентів, що дозволяє підвищити якість дистанційної освіти
URI: http://hdl.handle.net/123456789/6441
Appears in Collections:Статті та тези (ІФК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TPR-2014.pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.