Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/6441
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пікуляк, Микола Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-29T18:02:23Z | - |
dc.date.available | 2020-04-29T18:02:23Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Пікуляк М. В. Застосування прецедентного підходу для моделювання навчальної поведінки студента в адаптивній системі передачі знань / М. В. Пікуляк // Праці VII міжнародної школи-семінару «Теорія прийняття рішень» – Ужгород, УжНУ, 2014. – С. 200–201 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6441 | - |
dc.description.abstract | В роботі розглядається технологія моделювання адаптивного модуля в автоматизованій навчальній системі, розроблена на основі методу прецедентів. Даний підхід дає можливість завдяки використанню прецедентних правил організовувати якісне та динамічне управління навчальною поведінкою студентів, що дозволяє підвищити якість дистанційної освіти | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Ужгород, УжНУ | uk_UA |
dc.subject | навчальна система, адаптивний модуль, метод прецедентів,модель студента | uk_UA |
dc.title | Застосування прецедентного підходу для моделювання навчальної поведінки студента в адаптивній системі передачі знань | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ІФК) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
TPR-2014.pdf | 1.64 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.