Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/6441
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПікуляк, Микола Васильович-
dc.date.accessioned2020-04-29T18:02:23Z-
dc.date.available2020-04-29T18:02:23Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПікуляк М. В. Застосування прецедентного підходу для моделювання навчальної поведінки студента в адаптивній системі передачі знань / М. В. Пікуляк // Праці VII міжнародної школи-семінару «Теорія прийняття рішень» – Ужгород, УжНУ, 2014. – С. 200–201uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6441-
dc.description.abstractВ роботі розглядається технологія моделювання адаптивного модуля в автоматизованій навчальній системі, розроблена на основі методу прецедентів. Даний підхід дає можливість завдяки використанню прецедентних правил організовувати якісне та динамічне управління навчальною поведінкою студентів, що дозволяє підвищити якість дистанційної освітиuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherУжгород, УжНУuk_UA
dc.subjectнавчальна система, адаптивний модуль, метод прецедентів,модель студентаuk_UA
dc.titleЗастосування прецедентного підходу для моделювання навчальної поведінки студента в адаптивній системі передачі знаньuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ІФК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TPR-2014.pdf1.64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.