Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/6449
Title: | Підготовка майбутніх педагогів до рольової діяльності дошкільників у вимірах педагогічної професії: структурний підхід |
Authors: | Захарасевич, Наталія Володимирівна |
Keywords: | рольова діяльність, дошкільне дитинство, компоненти, методи мотивації майбутніх педагогів. |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Освітній простір України : науковий журнал ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника». |
Citation: | Захарасевич Н.В. Підготовка майбутніх педагогів до рольової діяльності дошкільників у вимірах педагогічної професії: структурний підхід // Освітній простір України : науковий журнал ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника». – Івано-Франківськ, 2018. – Вип. 12. – с. 78-82. |
Series/Report no.: | 12; |
Abstract: | Стаття присвячена значенню компонентів підготовки майбутніх вихователів до рольової діяльності. Наведено визначення поняття «рольова діяльність дітей дошкільного віку» та виокремлено особливості її розвитку упродовж дошкільного дитинства. Проаналізовано особливості педагогічного керівництва рольовою діяльністю дошкільників. Також розкриті методи для розвитку мотивації майбутніх педагогів до рольової діяльності дошкільників та до педагогічної професії загалом; використання інтерактивних технологій, орієнтованих на практичну підготовку майбутніх фахівців. В статті описано оригінальний підхід до класифікації методів і прийомів мотивування і стимулювання навчальної діяльності студентів за М.Артюшиною, яка виокремила п’ять груп таких методів та основні чинники формування мотиваційно-цільового компоненту готовності майбутніх вихователів до рольової діяльності дошкільників, визначені нами. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/6449 |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПНу червень2018 (1).docx | 33.87 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.