Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6466
Title: Реалізація прагмалінгвістичних категорій у змісті мовно-професійної підготовки фахівців початкової школи
Authors: Гуменюк, Ірина Михайлівна
Keywords: мікропрагматика, макропрагматика, мегапрагматика, прагмалінгвістика, комунікативні девіації, дискурс, професійна компетентність педагога.
Issue Date: 2016
Publisher: ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»
Citation: Гуменюк І.М. Реалізація прагмалінгвістичних категорій у змісті мовно-професійної підготовки фахівців початкової школи. Гірська школа Українських Карпат. 2016. № 14. С. 170-173. – 0,34 др. арк.
Abstract: У статті обґрунтовуються перспективи актуалізації сучасних мовознавчих тенденцій у змісті україномовної підготовки майбутніх вчителів початкових класів з огляду на євроінтеграційні освітні процеси. Метою статті є розкриття функціонального потенціалу лінгвопрагматичних категорій у структурі курсу „Українська мова (за професійним спрямуванням)”. Автор ілюструє можливість адаптації цих понять за рівнями мікро-, макро-, мегапрагматики та прагматики комунікативних девіацій, акцентуючи увагу на вузькоспрямованому призначенні названого курсу – формуванні умінь усного та писемного спілкування в професійному середовищі. Методологічними засадами дослідження є сучасні фундаментальні наукові розробки проблем оптимізації вищої педагогічної освіти; становлення українськомовної особистості; лінгвістичної теорії дискурсів та комунікативної діяльності. Органічне влиття здобутків сучасної лінгвістики в мовно-комунікативну підготовку вчителя початкових класів стане важливим етапом реалізації загальноєвропейських освітніх рекомендацій.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/6466
ISSN: 1994-4845
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ірина Гуменюк Гірська школа 2016.docx40.28 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.