Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/6523
Назва: | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ СІМЕЙ З ПОРУШЕНОЮ СТРУКТУРОЮ |
Автори: | Галущак, Галина Володимирівна |
Ключові слова: | сім'я з порушеною структурою, соціалізація молодших школярів. |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Вісник Прикарпатського університету |
Серія/номер: | УДК 37.013.42 ББК 74.9; |
Короткий огляд (реферат): | В умовах кризи сучасної сім'ї актуалізуються пошуки шляхів ефективного, виховання дітей із сімей з’ порушеною структурою. XXI століття у світовому масштабі— це століття функціонування неповних сімей та утворення:на їх основі різних інших типів сімей з порушеною структурою - повних змінених сімей, сімей з прийомними дітьми, опікунських сімей. У великих містах сьогодні розлучається кожна друга сім’я з тенденцією до переходу в співвідношення: один шлюб одне розлучення. Додаючи до цього народження позашлюбних дітей, осиротїння дітей внаслідок екологічних катастроф, воєн та інших-світових катаклізмів, створення дистантних сімей як перехідного типу до неповної сім'ї, отримуємо 60-70 відсотків ‘дітей, котрі проживають сьогодні до свого повноліття певний період в умовах сім’ї з порушеною структурою. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/6523 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічні умови соціалізації молодших школярів із сімей з порушеною структурою.docx | 36.93 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.