Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6641
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМонолатій, Іван Сергійович-
dc.date.accessioned2020-05-02T15:56:29Z-
dc.date.available2020-05-02T15:56:29Z-
dc.date.issued2018-09-17-
dc.identifier.citationМонолатій І. Одеса як мнемонічний символ // https://zbruc.eu/node/83033uk_UA
dc.identifier.urihttps://zbruc.eu/node/83033-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6641-
dc.description.abstract«Танжер» Йвана Козленка – це місто-трикутник, якому не притаманна історична хронологія: майже українське, совєтське, сучасне. Перший кут: майже українським його робить уява головного героя – наратора. Другий кут: совєтське місто існує лише у «форматі» пам’яті вулиць, урбаністичних топосів. Третій кут: сучасне місто – це таке собі хитросплетіння тоталітарної пам’яті (назви вулиць, наявні пам’ятники), постсовєтського простору з його ментальними установками тощо і пошук/вигадування «іншого» міста.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherZbrucz.euuk_UA
dc.subjectПам'ять, сучасна українська література, містоuk_UA
dc.titleОдеса як мнемонічний символuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ФІПМВ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
збруч-монолатій8.pdf629.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.