Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/7005
Назва: Особливості впровадження е-підручників в освітній процес початкової школи
Автори: Ілійчук, Любомира Василівна
Ключові слова: електронний підручник, інформатизація освіти, інформаційні технології, освітній процес, початкова школа.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка
Бібліографічний опис: Ілійчук Л.В. Особливості впровадження е-підручників в освітній процес початкової школи. Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення. Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, Полтава, 04-05 березня 2020 року. Полтава, 2020. С. 32-35.
Короткий огляд (реферат): У статті наголошено, що інформатизація освіти і швидкий розвиток інформаційних технологій вимагає нового підходу до засобів навчання, диктує необхідність розробки та впровадження в освітню практику електронних підручників. Зазначено, що в сучасних умовах підручник у своєму традиційному вигляді й функціональному призначенні вже не може посідати монопольне становище в умовах інформаційного суспільства з його необмеженими можливостями генерування, збереження і передачі інформації. Відтак виникає гостра необхідність у розробці і впровадженні електронних підручників в освітній процес закладів загальної середньої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/7005
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник матеріалів конференції 04-05 березня 2020 р-33-36.pdf209.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.