Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/7005
Назва: | Особливості впровадження е-підручників в освітній процес початкової школи |
Автори: | Ілійчук, Любомира Василівна |
Ключові слова: | електронний підручник, інформатизація освіти, інформаційні технології, освітній процес, початкова школа. |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка |
Бібліографічний опис: | Ілійчук Л.В. Особливості впровадження е-підручників в освітній процес початкової школи. Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення. Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, Полтава, 04-05 березня 2020 року. Полтава, 2020. С. 32-35. |
Короткий огляд (реферат): | У статті наголошено, що інформатизація освіти і швидкий розвиток інформаційних технологій вимагає нового підходу до засобів навчання, диктує необхідність розробки та впровадження в освітню практику електронних підручників. Зазначено, що в сучасних умовах підручник у своєму традиційному вигляді й функціональному призначенні вже не може посідати монопольне становище в умовах інформаційного суспільства з його необмеженими можливостями генерування, збереження і передачі інформації. Відтак виникає гостра необхідність у розробці і впровадженні електронних підручників в освітній процес закладів загальної середньої освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/7005 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник матеріалів конференції 04-05 березня 2020 р-33-36.pdf | 209.91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.