Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/700
Назва: Епістемологічні модуси методологічної тріангуляції в персонології
Автори: Карпенко, Зіновія Степанівна
Ключові слова: аксіопсихологічна герменевтика
методологічна тріангуляція в персонології
хронотоп персонального буття
принцип холізму в психології особистості
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Карпенко З. С. Епістемологічні модуси методологічної тріангуляції в персонології / З. С. Карпенко // Психологія особистості. - 2017. - Т. 8. - № 1. - С. 7-13.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено аксіопсихологічний варіант здійснення методологічної тріангуляції в психології особистості, який базується на категорії хронотопу як холістичної одиниці персонального буття. Таким чином було об’єднано дихотомічні у формально-логічному відношенні процеси телеологічної і каузальної детермінації – інтеріоризації та екстеріоризації, індивідуалізації-соціалізації, персоніфікації-персоналізації, аксіогенезу і культурогенезу, циклічного часу і лінійного часу тощо, а також конструкти –особистісного смислу та суспільного значення, захисних механізмів та копінг-стратегій, его-ідентичності і наративної ідентичності, ментативу й наративу, термінальних та інструментальних цінностей, індивідуального характеру та соціальної ролі, прагнення до особистого щастя і професійного успіху тощо в гармонійно збалансовану цілісність когерентних психологічних механізмів персоногенезу. Розглянуті епістемологічні модуси методологічної тріангуляції можуть слугувати взірцем метааналізу і подальшої герменевтичної роботи з аксіопсихологічної реконструкції різноманітних персонологічних дискурсів не лише в царині фундаментальної науки, а й у царині різноманітних експериментальних і прикладних досліджень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/700
Розташовується у зібраннях:Т. 8, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2859-8386-1-SM.pdf602.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.