Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/721
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГодонюк, Вероніка-
dc.date.accessioned2019-10-25T08:37:49Z-
dc.date.available2019-10-25T08:37:49Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГодонюк В. Емпіричне дослідження стратегій самоствердження та їх взаємозв’язок із самооцінкою дитини дошкільного віку / В. Годонюк // Психологія особистості. - 2017. - Т. 8. - № 1. - С. 156-163.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/721-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз самоствердження дитини дошкільного віку, наведено дані порівняльного емпіричного дослідження стратегій самоствердження дітей молодшого і старшого дошкільного віку на основі авторської методики «Моя стратегія самоствердження», методу спостереження і математичної обробки даних; здійснено аналіз показників самооцінки дошкільників за методикою А. В. Захарова, простежено взаємозв’язок між стратегіями самоствердження та самооцінкою досліджуваних дітей. Саме в період дошкільного дитинства, коли починає формуватися внутрішнє «Я» дитини, дуже важливо дослідити особливості вибору нею тієї чи іншої стратегії самоствердження з метою подальшої корекції її деструктивних проявів у поведінці та сприяння гармонійному розвитку її особистості в цілому. Аналіз результатів проведеного емпіричного дослідження засвідчив, що між молодшими і старшими дошкільниками не існує значущих відмінностей у прояві тих чи інших стратегій самоствердження – інертної, конструктивної, деструктивно-домінантної чи деструктивно-адаптаційної. Водночас було встановлено, що конструктивній стратегії самоствердження відповідає адекватна самооцінка дитини, деструктивно-домінантній – завищена, інертній стратегії –занижена самооцінка, а деструктивно-домінантній стратегії – сильно занижена самооцінка. Вчасне запобігання утворенню негативних психологічних конструктів дає можливість виховати у майбутньому здорову, щасливу та незалежну особистість.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectстратегія самоствердженняuk_UA
dc.subjectрівень домаганьuk_UA
dc.subjectасертивністьuk_UA
dc.subjectдошкільний вікuk_UA
dc.titleЕмпіричне дослідження стратегій самоствердження та їх взаємозв’язок із самооцінкою дитини дошкільного вікуuk_UA
dc.title.alternativeEmpiric study of self-affirmation strategies and their mutual connection with self-esteem of a child of preschool ageuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 8, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3035-8833-1-SM.pdf943.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.