Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/7249
Назва: Формування духовних цінностей студентської молоді в координатах системного підходу
Автори: Лаппо, Віолетта Валеріївна
Ключові слова: духовні цінності, студентська молодь, системний підхід, педагогічні умови, заклад вищої освіти
Дата публікації: 2018
Видавництво: вид-во СНУ ім. В. Даля
Бібліографічний опис: 6. Лаппо В.В. Формування духовних цінностей студентської молоді в координатах системного підходу Духовність особистості: методологія, теорія і практика: збірник наукових праць / За матеріалами ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Культурна особистість у світлі виховання, освіти і духовної безпеки» (23 травня 2018 року, м. Київ); Ч.ІІ / Гол. редактор Г.П. Шевченко. Вип. 3 (84). Сєвєродонецьк: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2018. С. 111–120.
Короткий огляд (реферат): У статі наголошено, що вивчення проблеми формування духовних цінностей студентської молоді у вітчизняній педагогічній теорії і практиці засвідчує, що ця проблема ще не знайшла свого розкриття в контексті завдань науково-педагогічного дослідження. Обґрунтовано змістову структуру духовних цінностей студентської молоді, яка включає когнітивний, емоційно-ціннісний, праксичний компоненти. Запропоновано критерії й показники сформованості духовних цінностей студентської молоді, виділено чотири рівні їх сформованості (високий, достатній, середній, низький). Результати констатувального етапу експерименту засвідчили недостатній рівень сформованості у студентів духовних цінностей. Доведено, що форми і методи, застосовані у процесі формування духовних цінностей, необхідно добирати з огляду на їх соціальну зумовленість і практичну значущість, для забезпечення різноманітних способів взаємодії викладачів і студентів. Успішне формування духовних цінностей можливе за умови впровадження в освітній процес змодельованих педагогічних форм міжособистісної взаємодії, які б через реальні переживання і пошукову діяльність спонукали студентів до свідомого виявлення ними духовних цінностей у щоденній життєдіяльності, вироблення у викладачів, кураторів техніки формування духовних цінностей через цілеспрямовану теоретичну та методичну підготовку, науково-методичне забезпечення освітнього процесу вищої школи. Результативність та педагогічну ефективність розробленого змісту, форм, методів, засобів, педагогічних умов як складових системи формування духовних цінностей студентів закладів вищої освіти доведено кількісно-якісними змінами сформованості духовних цінностей студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/7249
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (КННІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВАК Стаття Духовність особистості.pdf329.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.