Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7249
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лаппо, Віолетта Валеріївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-17T13:20:17Z | - |
dc.date.available | 2020-05-17T13:20:17Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | 6. Лаппо В.В. Формування духовних цінностей студентської молоді в координатах системного підходу Духовність особистості: методологія, теорія і практика: збірник наукових праць / За матеріалами ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Культурна особистість у світлі виховання, освіти і духовної безпеки» (23 травня 2018 року, м. Київ); Ч.ІІ / Гол. редактор Г.П. Шевченко. Вип. 3 (84). Сєвєродонецьк: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2018. С. 111–120. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7249 | - |
dc.description.abstract | У статі наголошено, що вивчення проблеми формування духовних цінностей студентської молоді у вітчизняній педагогічній теорії і практиці засвідчує, що ця проблема ще не знайшла свого розкриття в контексті завдань науково-педагогічного дослідження. Обґрунтовано змістову структуру духовних цінностей студентської молоді, яка включає когнітивний, емоційно-ціннісний, праксичний компоненти. Запропоновано критерії й показники сформованості духовних цінностей студентської молоді, виділено чотири рівні їх сформованості (високий, достатній, середній, низький). Результати констатувального етапу експерименту засвідчили недостатній рівень сформованості у студентів духовних цінностей. Доведено, що форми і методи, застосовані у процесі формування духовних цінностей, необхідно добирати з огляду на їх соціальну зумовленість і практичну значущість, для забезпечення різноманітних способів взаємодії викладачів і студентів. Успішне формування духовних цінностей можливе за умови впровадження в освітній процес змодельованих педагогічних форм міжособистісної взаємодії, які б через реальні переживання і пошукову діяльність спонукали студентів до свідомого виявлення ними духовних цінностей у щоденній життєдіяльності, вироблення у викладачів, кураторів техніки формування духовних цінностей через цілеспрямовану теоретичну та методичну підготовку, науково-методичне забезпечення освітнього процесу вищої школи. Результативність та педагогічну ефективність розробленого змісту, форм, методів, засобів, педагогічних умов як складових системи формування духовних цінностей студентів закладів вищої освіти доведено кількісно-якісними змінами сформованості духовних цінностей студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | вид-во СНУ ім. В. Даля | uk_UA |
dc.subject | духовні цінності, студентська молодь, системний підхід, педагогічні умови, заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.title | Формування духовних цінностей студентської молоді в координатах системного підходу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (КННІ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ВАК Стаття Духовність особистості.pdf | 329.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.