Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/724
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Галян, Ігор Михайлович | - |
dc.date.accessioned | 2019-10-25T11:58:43Z | - |
dc.date.available | 2019-10-25T11:58:43Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Галян І. М. Особистісні детермінанти становлення педагога сучасної школи / І. М. Галян // Психологія особистості. - Т. 8. - № 1. - С. 177-183. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/724 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено авторське бачення професійного становлення педагога в умовах українського освітнього сьогодення. Метою публікації є аналіз особистісних детермінант становлення професіоналізму педагога. Для її досягнення застосовувалися загальнонаукові методи теоретичного дослідження, з поміж інших, теоретичний аналіз, зіставлення й узагальнення, інтерпретація сучасних теоретико-емпіричних досліджень у вітчизняній і зарубіжній психології. Висвітлено сутність та змістову відмінність таких засадничих категорійосвіти, як «педагогічна діяльність» і «освітній процес». Зазначається, що сучасний педагог повинен бутисуб’єктом педагогічної діяльності, орієнтуватися на цінність розвитку; прагнути особистісного та професійного саморозвитку; вміти практично працювати з освітніми процесами, будувати розвивальні освітні ситуації, показувати школярам ціннісні образи, що презентують моделі життєвого й особистісного успіху; володіти психолого-педагогічною культурою поведінки у складних, невизначених ситуаціях, позначених різноманітністю і складністю. Зроблено висновок, що професіоналізм педагога виявляється у його здатності реалізувати ідею цінності розвитку школяра, яка наділена вищим пріоритетом порівняно з педагогічною діяльністю та приймається ним (педагогом) як особистісно значуща. Акцентується на важливості ціннісно-смислової та моральної саморегуляції. Констатовано, що пріоритетною в школі повинна стати смислова освіта, яка передає не дискретні значення, а симультанні цілісні простори смислів і мотивації, готуючи молодих людей до змін у сучасному світі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | професіоналізм | uk_UA |
dc.subject | професійний саморозвиток | uk_UA |
dc.subject | педагогічна творчість | uk_UA |
dc.subject | детермінанти | uk_UA |
dc.title | Особистісні детермінанти становлення педагога сучасної школи | uk_UA |
dc.title.alternative | Personality determinants of the teacher formation in modern school | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Т. 8, № 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2854-8378-1-SM.pdf | 480.79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.