Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/724
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГалян, Ігор Михайлович-
dc.date.accessioned2019-10-25T11:58:43Z-
dc.date.available2019-10-25T11:58:43Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГалян І. М. Особистісні детермінанти становлення педагога сучасної школи / І. М. Галян // Психологія особистості. - Т. 8. - № 1. - С. 177-183.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/724-
dc.description.abstractУ статті представлено авторське бачення професійного становлення педагога в умовах українського освітнього сьогодення. Метою публікації є аналіз особистісних детермінант становлення професіоналізму педагога. Для її досягнення застосовувалися загальнонаукові методи теоретичного дослідження, з поміж інших, теоретичний аналіз, зіставлення й узагальнення, інтерпретація сучасних теоретико-емпіричних досліджень у вітчизняній і зарубіжній психології. Висвітлено сутність та змістову відмінність таких засадничих категорійосвіти, як «педагогічна діяльність» і «освітній процес». Зазначається, що сучасний педагог повинен бутисуб’єктом педагогічної діяльності, орієнтуватися на цінність розвитку; прагнути особистісного та професійного саморозвитку; вміти практично працювати з освітніми процесами, будувати розвивальні освітні ситуації, показувати школярам ціннісні образи, що презентують моделі життєвого й особистісного успіху; володіти психолого-педагогічною культурою поведінки у складних, невизначених ситуаціях, позначених різноманітністю і складністю. Зроблено висновок, що професіоналізм педагога виявляється у його здатності реалізувати ідею цінності розвитку школяра, яка наділена вищим пріоритетом порівняно з педагогічною діяльністю та приймається ним (педагогом) як особистісно значуща. Акцентується на важливості ціннісно-смислової та моральної саморегуляції. Констатовано, що пріоритетною в школі повинна стати смислова освіта, яка передає не дискретні значення, а симультанні цілісні простори смислів і мотивації, готуючи молодих людей до змін у сучасному світі.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectпрофесіоналізмuk_UA
dc.subjectпрофесійний саморозвитокuk_UA
dc.subjectпедагогічна творчістьuk_UA
dc.subjectдетермінантиuk_UA
dc.titleОсобистісні детермінанти становлення педагога сучасної школиuk_UA
dc.title.alternativePersonality determinants of the teacher formation in modern schooluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 8, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2854-8378-1-SM.pdf480.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.