Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/7251
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛаппо, Віолетта Валеріївна-
dc.date.accessioned2020-05-17T13:20:35Z-
dc.date.available2020-05-17T13:20:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citation5. Лаппо В.В. Структурно-функціональна модель формування духовних цінностей студентської молоді в навчально-виховному процесі закладу вищої освіти // Інноваційна педагогіка.2018. № 6. С. 109–114.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7251-
dc.description.abstractУ статті здійснено теоретичне узагальнення та наукове вирішення проблеми формування духовних цінностей студентської молоді. На основі аналізу джерел з філософії, психології, педагогіки обґрунтовано провідні засади духовно-ціннісного утвердження особистості майбутнього фахівця. Представлено результати експериментальної перевірки ефективності структурно-функціональної моделі формування духовних цінностей студентської молоді в навчально-виховному процесі закладу вищої освіти.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherІнноваційна педагогікаuk_UA
dc.subjectдуховні цінності, студентська молодь, структурно-функціональна модель, навчально-виховний процес, заклад вищої освітиuk_UA
dc.titleСтруктурно-функціональна модель формування духовних цінностей студентської молоді в навчально-виховному процесі закладу вищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (КННІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВАК Стаття Інноваційна педагогіка 2018.pdf356.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.