Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7254
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛаппо, Віолетта Валеріївна-
dc.date.accessioned2020-05-17T13:21:35Z-
dc.date.available2020-05-17T13:21:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citation1. Лаппо В. В. Історико-педагогічна ретроспектива проблеми духовного становлення особистості Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (педагогічні науки) № 8 (322). 2018. Частина І. С. 186–197.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7254-
dc.description.abstractУ статті систематизовано концептуальні положення щодо визначення понять «духовність», «духовні цінності» у контексті особистісного становлення людини. На підставі теоретичного аналізу історико-педагогічних джерел автор виокремлює провідні аспекти духовного вдосконалення зростаючого покоління як невід’ємної складової системи національної освіти. Представлено ідеї видатних українських педагогів про особливості становлення і розвитку духовних цінностей особистості у навчально-виховному процесі освітнього закладу та родинному вихованні. Охарактеризовано зміст і динаміку розвитку уявлень про визначальні завдання, принципи та закономірності виховання духовних цінностей в історії вітчизняної педагогіки. Окреслено засадничі педагогічні умови, форми організації, методи, прийоми і засоби виховної роботи спрямовані на оптимізацію духовного становлення особистості в осередку родинного, освітнього, соціального простору.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.subjectдуховність, духовні цінності, особистість, виховання, духовне вдосконаленняuk_UA
dc.titleІсторико-педагогічна ретроспектива проблеми духовного становлення особистостіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (КННІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ВАК статья Старобельск 2018.pdf263.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.