Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/7362
Назва: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАГІСТРІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ВИЩОЇ ШКОЛИ
Автори: Височанська, Ганна Андріївна
Єгорова, Інга Вячеславівна
Ключові слова: Творчий потенціал, психолого педагогічні умови, освітній простір вищої школи
Дата публікації: бер-2020
Видавництво: Збірник тез доповідей/ За заг.ред.д.екон.н., проф.Камінської Т.Г.- Київ
Бібліографічний опис: Височанська Г.А., Єгорова І.В. Психолого-педагогічні умови розвитку творчого потенціалу магістрів в освітньому просторі вищої школи // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного вищого закладу освіти » (20 березня 2020 року): Збірник тез доповідей/ За заг.ред.д.екон.н., проф.Камінської Т.Г.- Київ,2020 . С.11.14.
Короткий огляд (реферат): В сучасних умовах розвитку освітнього простору, одним із важливих завдань другого рівня вищої освіти є активізація творчого потенціалу майбутніх викладачів, шляхом максимальної орієнтації на творче начало та виділення креативного підходу як одного із сучасних напрямків навчання, що забезпечать підвищення їхньої ефективності.
Опис: Розвиток творчого потенціалу майбутніх викладачів ЗВО включає в себе і організацію роботи в колективі виконавців, прийняття оптимальних нестандартних рішень при наявності різноманітних підходів, знаходження компромісу між різноманітними сценаріями діяльності при любих видах завдань. Звідси, розвиток творчого потенціалу студентів, майбутніх викладачів закладів ЗВО створює міцне підґрунтя у процесі структурування знань, озброює дієвими знаннями та вміннями для розвитку здатності до орієнтування та активності у тих змінах , що відбуваються повсякчас у нашому світі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/7362
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Височанська Г. _тези.pdf285.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.