Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/7414
Назва: Соціальна результативність суб’єктів підприємницької діяльності
Автори: Попадинець, Ірина Романівна
Перевозова, Ірина Володимирівна
Ключові слова: підприємницька діяльність
зовнішні фактори
внутрішні фактори
картограма факторів
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Перевозова І. В. Соціальна результативність суб’єктів підприємницької діяльності [Електронний ресурс] / І. В. Перевозова, І. Р. Попадинець // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - 2016. - Вип. 12(2). - С. 60-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprer_2016_12(2)__10
Короткий огляд (реферат): The article is aimed at investigation of social effectiveness of business entities. Social aspect of business is becoming a necessary component of success, increase of profitability and competitiveness as well as minimization of risks. Social effectiveness is referred to as correspondence between economic activity and main social needs and aims of society, interests of the staff and interests of a certain person. Investigation of social effectiveness of business entities is suggested to analyze with the help of social factors. Social factors are characterized by variability of expectations, relations and interests of society, staff and individuals. We suggest generalized classification of factors which have an impact on social effectiveness of business, we single out external and internal factors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/7414
Розташовується у зібраннях:Т. 2, № 12

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Popadynets I.R. Sotsialna rezultatyvnist subiektiv pidpryiemnytskoi diialnosti.pdf1.66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.