Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7417
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦюняк, Оксана Петрівна-
dc.date.accessioned2020-05-25T07:53:27Z-
dc.date.available2020-05-25T07:53:27Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЦюняк О. П. Професійна підготовка майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності у контексті ідей І.А. Зязюна. Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В.М.]. Вип.26 (1-2019). Ч.1. Кам’янець-Подільський, С.206-211.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7417-
dc.description.abstractУ статті акцентується увага на проблемі професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Проаналізовано сутність поняття “інноваційна діяльність”. Визначено основні пріоритети сучасної освіти у контексті впровадження інновацій. З'ясовано, що сучасна система освіти потребує професіоналів, здатних активно впроваджувати у практику освітні інноваційні технології, прогнозувати наслідки освітнього процесу, враховувати ціннісні орієнтації здобувачів освіти та виховувати культуру інноваційного мислення. Акцентується увага на важливому значенні педагогічної спадщини академіка Івана Андрійовича Зязюна, одного з фундаторів сучасної української педагогічної науки, у реформуванні освіти України. Окреслено провідні ідеї та напрацювання ученого у контексті педагогічних інновацій.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.relation.ispartofseries26;-
dc.subjectмагістри початкової освіти, професійна підготовка, інноваційна діяльністьuk_UA
dc.titleПрофесійна підготовка майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності у контексті ідей І.А.Зязюнаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Цюняк О.П..pdf136.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.