Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7419
Title: Організація самостійної роботи майбутніх магістрів початкової освіти у процесі професійної підготовки до інноваційної діяльності
Authors: Цюняк, Оксана Петрівна
Keywords: самостійна робота, види самостійної роботи, професійна підготовка, майбутні магістри початкової освіти, інноваційна діяльність.
Issue Date: 2019
Citation: Цюняк, О. П. Організація самостійної роботи майбутніх магістрів початкової освіти у процесі професійної підготовки до інноваційної діяльності. Науковий збірник «Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка» [редактори-упорядники В. Ільницький, А. Душний, І. Зимомря]. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», №25, 2019. С. 269–275.
Series/Report no.: 25;
Abstract: Стаття присвячена актуальній проблемі організації самостійної роботи студентів у закладах вищої освіти. Дослідження цього процесу дозволило визначити основні вимоги до підвищення ефективності професійної під-готовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Автор зазначає, що основним завданням вищої освіти є підготовка фахівця, котрий уміє ініціативно, творчо мислити, самостійно поповнювати свої знання та застосовувати їх на практиці; фахівця, здатного до саморозвитку, самоосвіти, самовдосконалення. Окрім того, майбутні педагоги мають отримати не лише якісні знання, сформовані уміння та компетенції, а й бути готовими до інноваційної діяльності.Розглянуто сутність поняття самостійної роботи, її зміст та місце в освітньому процесі. Проаналізовано сучасні підходи та шляхи організації самостійної роботи майбутніх магістрів початкової освіти, які співвідносяться із загальними завданнями модернізації вищої освіти. Автор вважає, що у результаті самоосвітньої діяльності відбувається процес придбання, структурування і закріплення знань. Наведено приклади проблемних запитань, творчих і дослідницьких завдань, які сприяють активізації пізнавальної діяльності магістрантів. Доведено, що самостійну роботу варто планувати так, щоб результат її виконання мав творчий підхід з урахуванням сформованих педагогічних здібностей, нахилів та усебічного розвитку особистості. Адже, лише ефективно організована та керована викладачем самостійна робота майбутніх магістрів початкової освіти впливатиме на процес формування їхньої професійної компетентності та готовності до інноваційної діяльності.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/7419
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Цюняк О.П..pdf389.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.