Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/7419
Назва: | Організація самостійної роботи майбутніх магістрів початкової освіти у процесі професійної підготовки до інноваційної діяльності |
Автори: | Цюняк, Оксана Петрівна |
Ключові слова: | самостійна робота, види самостійної роботи, професійна підготовка, майбутні магістри початкової освіти, інноваційна діяльність. |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Цюняк, О. П. Організація самостійної роботи майбутніх магістрів початкової освіти у процесі професійної підготовки до інноваційної діяльності. Науковий збірник «Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка» [редактори-упорядники В. Ільницький, А. Душний, І. Зимомря]. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», №25, 2019. С. 269–275. |
Серія/номер: | 25; |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена актуальній проблемі організації самостійної роботи студентів у закладах вищої освіти. Дослідження цього процесу дозволило визначити основні вимоги до підвищення ефективності професійної під-готовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Автор зазначає, що основним завданням вищої освіти є підготовка фахівця, котрий уміє ініціативно, творчо мислити, самостійно поповнювати свої знання та застосовувати їх на практиці; фахівця, здатного до саморозвитку, самоосвіти, самовдосконалення. Окрім того, майбутні педагоги мають отримати не лише якісні знання, сформовані уміння та компетенції, а й бути готовими до інноваційної діяльності.Розглянуто сутність поняття самостійної роботи, її зміст та місце в освітньому процесі. Проаналізовано сучасні підходи та шляхи організації самостійної роботи майбутніх магістрів початкової освіти, які співвідносяться із загальними завданнями модернізації вищої освіти. Автор вважає, що у результаті самоосвітньої діяльності відбувається процес придбання, структурування і закріплення знань. Наведено приклади проблемних запитань, творчих і дослідницьких завдань, які сприяють активізації пізнавальної діяльності магістрантів. Доведено, що самостійну роботу варто планувати так, щоб результат її виконання мав творчий підхід з урахуванням сформованих педагогічних здібностей, нахилів та усебічного розвитку особистості. Адже, лише ефективно організована та керована викладачем самостійна робота майбутніх магістрів початкової освіти впливатиме на процес формування їхньої професійної компетентності та готовності до інноваційної діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/7419 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Цюняк О.П..pdf | 389.16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.